Charbonne
ZADZWOŃ DO NAS
+48 666 846 946
0Item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.
  • Paznokcie nr 100 Paznokcie nr 100

Paznokcie nr 100

ID: 7420

Brak w magazynie
14,00 zł

Szczegóły

TECHNIKA

FRENCH 3D – FANTAZYJNA WERSJA KLASYCZNEGO FRENCHA

Anna Prabucka

Opowiem trochę jak miłość do klasyki i technicznej perfekcji nabrała innego wymiaru – wymiaru 3D. Wszystko zaczęło się od poszukiwań, przeglądania inspiracji w social mediach, co każdemu jest znane.

s. 6-7

MANICURE PODSTAWĄ KAŻDEJ STYLIZACJI

Katarzyna Wolny

Historia manicure sięga aż starożytnych czasów. Od wieków kobiety pragnęły poprawiać wygląd swojej skóry i paznokci, jednak nie da się jednocześnie określić ani nawet oszacować w przybliżeniu kiedy, kto i przy użyciu jakich narzędzi i kosmetyków zaczął wykonywać manicure.

s. 10-11

 

WOLNY BRZEG PAZNOKCIA

Paulina Pastuszak

Wydawać by się mogło, że „wolny brzeg” to jeden z mniej interesujących rejonów aparatu paznokciowego. Ot, końcówka paznokcia. A tutaj: zaskoczenie! Skraj płytki potrafi bowiem sprawiać niemałe kłopoty, zarówno stylistom, jak i samym klientkom.

s. 22-25

WSZYSTKO O MIGDALE

Paulina Walaszczyk

Moda w stylizacji przedłużonych paznokci zmieniała się na przestrzeni lat, jednak jeśli mowa o kształtach jakie obecnie są najczęściej wykonywane w salonach manicure, to możemy wymienić trzy najbardziej klasyczne: owal, kwadrat i migdał.

s. 28-29

 

TIPS KIEDYŚ, TIPS TERAZ

Aneta Grunwald-Soliwoda

Pewnie stosowałyście już różnego rodzaju tipsy, ale czy znacie tipsy tunelowe? Są to tipsy, które skradły serca wielu stylistek paznokci w Polsce i nie tylko. Tipsy, które mają idealną grubość, elastyczność, piękny tunel oraz krawędzie.

s. 32-35

PIELĘGNACJA

REGENERACJA SKÓRY DŁONI. ODBUDOWA PŁASZCZA LIPIDOWEGO

Edyta Sędłak

Zimne powietrze, brak rękawiczek na mrozie, a także gwałtowne zmiany temperatur oraz brak odpowiedniego nawilżenia znacznie pogarszają kondycję dłoni i wpływają na osłabienie bariery hydrolipidowej skóry.

s. 14-15

PRZEGLĄD

NAWILŻENIE I REGENERACJA DŁONI

Po okresie grzewczym i zimie skóra na całym ciele, a szczególnie na dłoniach wymaga znacznego nawilżenia z racji przebywania w suchych pomieszczeniach. Jakie produkty będę  najlepsze do regeneracji i dodatkowo odbudują kondycję skóry? Przedstawiamy najpopularniejsze i najskuteczniejsze produkty dostępne na polski rynku.

s. 16-19

 

ZDOBIENIA

Przedstawiamy wiosenne inspiracje i nie tylko w pracach tj. Delikatnie jak mgiełka – Małgorzata Bednarczyk, Urok koronki – Iwona Kieta, Wiosenne tulipany – Marta Bogdańska, Błysk i mat – Anna Małyska, Turkusowe orzeźwienie – Paulina Boho, Modny duet – Anna Strykowska, W kolorach słońca – Paulina Golik, Wiosenny motyl –  Magdalena Dembska, Motyle… i tyle – Marta Szołtysik, Street fashion – Anna Szlembarska, Stokrotki – Kamila Malinowska, Magnolie – Patrycja Puro, Fantazyjny french – Aleksandra KoziorzMały miś – Yuliia Stoliarchuk, W odcieniach fioletu  – Magdalena Traks, Efekt marmuru – Patrycja Zyń, Koniczyna w kroplach rosy – Anna Pieczywek i cała strona ze zdobieniami czytelników.

s. 12-13, 20-21, 30, 37, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54-55, 56, 57, 60-61, 64, 65, 66, 67

Delikatnie jak mgiełka - Małgorzata Bednarczyk
Koniczyna w kroplach rosy - Anna Pieczywek
Magdalena Czop - zdobienia czytelników
Magnolie - Patrycja Puro
Mały miś - Yuliia Stoliarchuk
Motyle… i tyle - Marta Szołtysik
Street fashion - Anna Szlembarska
Street fashion - Anna Szlembarska (inspiracja)

MARKETING

SENIOR W SALONIE

Katarzyna Leks

Kiedyś usługi beauty zarezerwowane były głównie dla młodej klienteli. Kobiety w wieku 30-40 lat były główną grupą docelową gabinetów urody. Dziś Panie nawet w wieku 60 czy 70 lat są coraz częstszymi bywalczyniami salonów urody.

s. 36

 

POZYSKIWANIE KLIENTÓW W DOBIE PANDEMII

Joanna Mączka

Chcesz pozyskiwać klientów do swojego gabinetu, ale oni… nie chcą korzystać z usług? Boją się, są na kwarantannie, stracili pracę, oszczędzają? Jak pozyskiwać klientów, pomimo pandemii? Klienci w ostatnim roku przeszli ogromną metamorfozę. Niekoniecznie beauty, ale na pewno życiową.

s. 50-53

 

BUDOWANIE RELACJI W SALONIE

Magdalena Żuk

Praca to miejsce, w którym spędzamy większość naszego dnia, dlatego tak ważne jest budowanie relacji. Jest to czas, który powinien być okraszony samymi pozytywnymi emocjami, ale wpływa na to wiele czynników.

s. 58-59

EDUKACJA

JAK CHRONIĆ ZDROWIE SWOJE I KLIENTA W SALONIE MANICURE?

Ewelina Staszak

Temat ochrony osobistej i przeciwdziałania wszelkiego rodzaju zakażeniom jest niezwykle ważny i stale aktualny. Panujący na całym świecie stan rzeczy jest niepokojący, dlatego aby zapewnić sobie spokój sumienia, komfort pracy i zdrowie, musimy jeszcze częściej i skrupulatniej wykonywać codzienne czynności związane z zapewnieniem sobie oraz klientom bezpieczeństwa i higieny pracy.

s. 38-40

TRENDY

KOLORY ROKU

Magdalena Majkrzak

W tym roku instytut Pantone wywinął stylistom paznokci niezłego psikusa, po pierwsze wybierając nie jeden a dwa kolory roku: Ultimate Gray i Illuminating.

s. 44-45

WYDARZENIA BRANŻOWE s. 68-70

NOWOŚCI s. 71-72

PROMOCJE s. 73

  1. Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję